چه چیزی باعث زگیل تناسلی در مرد
نوشته شده توسط : Amy

What causes genital warts on male

چه چیزی باعث زگیل تناسلی در مردان می شود ؟ زگیل تناسلی یک شوک به مردان است چرا که آنها آسیب به سلامت و زندگی جنسی را تحت تاثیر قرار دهد . او ممکن است این بیماری را به شریک جنسی خود را به خاطر آنها بسیار مسری هستند . چه چیزی باعث زگیل تناسلی در مردان می شود ؟ در اینجا آنچه که کارشناسان می گویند .

HPV ( ویروس پاپیلومای انسانی ) علت اصلی زگیل تناسلی است. این ویروس شایع ترین است. بیش از 40 نوع HPV است که می تواند زمینه های تناسلی مردان و زنان آلوده وجود دارد . این نوع HPV همچنین می توانید سوگند ملایمی دهان و گلو را عفونی کند .

HPV می تواند به مشکلات سلامتی جدی ، از جمله زگیل تناسلی و سرطان های مشخصی می شود. هیچ راه خاصی برای گفتن خواهد شد که مشکلات بهداشتی برای HPV و چه کسی نمی خواهد توسعه وجود دارد . در اغلب موارد HPV می رود به دور خود به خود قبل از آن باعث می شود هر گونه مشکلات سلامتی ، و بسیاری از افرادی که مبتلا به HPV حتی نمی دانند که آنها آن را داشته است .

HPV چگونه پخش شده است ؟

چیزی مبتلا به عفونت HPV لمس کنید. شما ممکن است آلوده هنگامی که شما چیزی که حامل عفونت HPV مانند لباس زیر ، حوله حمام ، وان حمام ، toliet و غیره . و من می دانم که افرادی که به زگیل تناسلی است و هیچ زندگی جنسی با افراد آلوده لمس شده است .

در سراسر زندگی جنسی . اغلب مردم بدست آوردن زگیل تناسلی از طریق داشتن زندگی جنسی با شریک جنسی آلوده بوده است .

زگیل تناسلی ، یک بیماری است که به طور جدی بر سلامت و احساسات است . بنابراین، داشتن تنها یک زندگی جنسی به منظور کاهش خطر ابتلا به بیماری مبتلا است .

همانطور که برای درمان ، آن را شامل جراحی و محلول موضعی . جراحی بهتر کار می کند در زگیل سخت تر و بزرگ است . راه حل موضعی کار می کند بهتر است در زگیل های تناسلی کوچک و نرم . برای مثال، Keyouwang می تواند سریع آنها را در 3 روز حذف خواهد شد. علاوه بر این، همچنین می توانید آنها را از عقب آمدن با غیر فعال کردن HPV جلوگیری می کند.

http://www.genitalwartstop.com/facts-tips/462.html





:: برچسب‌ها: genital warts treatment ,
:: بازدید از این مطلب : 1311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 مهر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: